Tamásné Bese Nóra, a kórház kommunikációs vezetője az InfoRádiónak elmondta, hogy miközben a járvány kezdetén még nagy volt a lelkesedés az egészségügy irányába, addig mostanra inkább a fokozódó szülői feszültség érzékelhető.
A kommunikációs igazgató úgy véli, ez egyfelől teljesen érthető, hiszen a Bethesda kórházban is újabb és újabb megszorítások lépnek érvénybe, másfelől azonban bizonyos esetekben olyan hangnemet engednek meg maguknak bizonyos szülők, amely nem méltó a gyermekkórházban nap mint nap zajló munkához.
Tamásné Bese Nóra úgy látja, mostanra állandósultak azok a visszajelzések, amelyek, diplomatikusan szólva, „nem a türelemről és az elfogadásról tanúskodnak”.
Volt például olyan eset, amikor a szülők kiabáltak a dolgozókkal vagy számonkérték őket, de előfordult olyan is, hogy rendőri intézkedésre volt szükség a szülői viselkedés miatt. Több panaszos levél is érkezett hozzájuk, s noha ezek közt van néhány, amely jogos, zömmel inkább arról van szó, hogy a szülők türelmének fogyatkozása részben az egészségügyön csattan.
Tamásné Bese Nóra hozzátette azt is, hogy a kórházban törekszenek minél empatikusabbak és megértőbbek lenni a szülőkkel, ami alapelv, mivel
„a gyermek mindig azt érzi meg, hogy milyen az őt ápoló, gyógyító személyzet, illetve a szülő kommunikációja”.