Az eddig hazánkban a KIKA néven ismert áruházlánc mostantól XXXLutz néven működik tovább – számolt be róla a Portfolio cikke szerint Ingo Schalk, a KIKA Lakberendezési Kft. ügyvezetője a Világgazdaságnak adott interjújában.
Az interjúból kiderült az is, hogy mivel az XXXLutz nagyobb árukészlettel rendelkezik, ezért az új felállásban a KIKA a teljes szortiment felét adja csak, s a többi az anyacég révén kerül az üzletekbe. Ezáltal – akárcsak a cégcsoporthoz tartozó Mömax és Möbelix – egy multinacionális vállalat központi beszerzésének előnyeit élvezhetik, miközben azonban saját meglévő, a hazai ízléshez és igényekhez idomult magyar slágertermékeik megtartására is módjuk van.
Ezzel összesen közel 10-12 ezer árucikk marad majd.
Ingo Schalk részletezte azt is, hogy a hat meglévő KIKA áruház után a hetedik és a nyolcadik Miskolcon és Szegeden épül majd, s az online csatorna részarányát is bővítenék az elkövetkező években, a mostani 4-ről 10 százalékra.
A Signa Csoport, mely a KIKA lakberendezési áruházlánc tulajdonosa volt, tavaly adta el a magyarországi, csehországi, szlovákiai és romániai üzleteit az osztrák XXXLutz-nak.