hirdetés
Gazdaság

XXXLutz lesz a KIKA-ból

hirdetés
XXXLutz néven folytatja, s a piacvezető szerepet célozza meg a KIKA áruházlánc – írja a Portfolio Ingo Schalk, a KIKA Lakberendezési Kft. ügyvezetője közlésére hivatkozva.
XXXLutz
Az osztrák XXXLuzt vette meg tavaly a KIKA áruházláncot is (By Pa3ems - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=16943131)
hirdetés

Az eddig hazánkban a KIKA néven ismert áruházlánc mostantól XXXLutz néven működik tovább – számolt be róla a Portfolio cikke szerint Ingo Schalk, a KIKA Lakberendezési Kft. ügyvezetője a Világgazdaságnak adott interjújában.

Az interjúból kiderült az is, hogy mivel az XXXLutz nagyobb árukészlettel rendelkezik, ezért az új felállásban a KIKA a teljes szortiment felét adja csak, s a többi az anyacég révén kerül az üzletekbe. Ezáltal – akárcsak a cégcsoporthoz tartozó Mömax és Möbelix – egy multinacionális vállalat központi beszerzésének előnyeit élvezhetik, miközben azonban saját meglévő, a hazai ízléshez és igényekhez idomult magyar slágertermékeik megtartására is módjuk van.

hirdetés

Ezzel összesen közel 10-12 ezer árucikk marad majd. 

Ingo Schalk részletezte azt is, hogy a hat meglévő KIKA áruház után a hetedik és a nyolcadik Miskolcon és Szegeden épül majd, s az online csatorna részarányát is bővítenék az elkövetkező években, a mostani 4-ről 10 százalékra.

A Signa Csoport, mely a KIKA lakberendezési áruházlánc tulajdonosa volt, tavaly adta el a magyarországi, csehországi, szlovákiai és romániai üzleteit az osztrák XXXLutz-nak.


hirdetés

További híreink
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
Minden Percben

Minden Percben | Mert minden perc érdekes © 2019